Wednesday, August 31, 2022

pelakon bukan cinta aku

Bukan Cinta Aku 2019 Episod 1. Drama Bukan Cinta Aku TV3 Nantikan drama bersiri yang berjudul Bukan Cinta Aku yang akan bersiaran pada tahun depan 2019 menerusi siaran slot Akasia TV3.


Biodata Dini Schatzmann Pelakon Drama Marry Me Senorita Oh Hiburan

13 oktober 2020 jam 928 pg 14k paparan.

. Janna Nick Syafiq Kyle Baim Wong Mimi Lana. Ianya dibintangi oleh Sharnaaz Ahmad dan Nelydia Senrose sebagai teraju utama. Pelakon bukan kerana aku tak cinta.

Mengisahkan seorang gadis yang bernama mastura yang jatuh cinta dengan seorang pemuda yg. Bukan Cinta Aku ialah siri drama televisyen Malaysia 2019 arahan Ejump Mohd. Seorang lelaki yang katarsis berdarah campuran Melayu dan Cina dari jalan hitam kehidupan kepada pencerahan.

Sharnaaz Ahmad sebagai Jebat Ahmad Ziyad Iskandar Foo. Nelydia Senrose sebagai Hannah Mastura Umar Mukhriz. Pelakon Bukan Cinta Aku Syafiq Kyle Janna Nick Baim Wong Mimi Lana Daler Yusuf Maria Farida Eizlan Yusof Marisa Yasmin Eyka Farhana Aishah Azman Dini Schatzmann Azizah Mahzan Fizo.

Bukan Cinta Aku ialah siri drama televisyen Malaysia untuk tahun 2019 yang diarahkan oleh Ejump Mohd. Bukan cinta aku ialah siri drama televisyen malaysia 2019 dibintangi oleh janna nick syafiq kyle dan pelakon indonesia baim wong. Nelydia senrose sharnaaz ahmad.

Dia memberitahu dahulu Jebat adalah ketua. Pelakon terkenal Syafiq Kyle yang telah memegang watak utama. Drama Cinta Konflik Keluarga.

Drama tv3 Drama Bukan Cinta Aku TV3 Nantikan drama bersiri Bukan Cinta Aku yang dibarisi oleh Janna Nick Syafiq Kyle Baim Wong dan Mimi Lana. Bukan Kerana Aku Tak Cinta Ep37 Aryan berjaya mendapat maklumat tentang kegiatan Jebat dahulu dari seorang peniaga kedai. NANTIKAN drama bersiri terbaru berjudul Bukan Cinta Aku yang bakal bersiaran di slot Akasia TV3.

Aiman Hakim Hannah Delisha Nadia Brian Ikmal Amry Fahad Iman Nasz Sally Yuna Rahim Catriona Brian Fauzi Nawawi Hafiz Bahari Elly Mazlein Zul Huzaimy. Bukan kerana aku tak cinta pelakon. Syafiq Kyle Janna Nick Baim Wong Mimi Lana Eyka Farhana Marisa Yasmin Maria Farida Daler Yusuf.

13 oktober 2020 jam 928 pg 14k paparan. Bukan Kerana Aku Tak Cinta merupakan sebuah drama televisyen sarat dengan konflik menyentuh perasaan. Ianya dibintangi oleh Sharnaaz Ahmad dan Nelydia Senrose sebagai teraju utama.

Dibarisi pelakon hebat seperti Janna Nick Syafiq Kyle Baim Wong Baim Wong dan Mimi. Pelakon bukan kerana aku tak cinta. Home Bukan Cinta Aku 2019 Episod 1.

Bukan Cinta Aku Episod 12 Bukan Cinta Aku EP 12 Tonton Bukan Cinta Aku Episod 12 Live Bukan Cinta Aku Episod 12 Bukan Cinta Aku Episod 12 Online. Bukan kerana aku tak cinta episode episode 59 akhir. Iqram Dinzly sebagai Aryan.

Makin lama aku menghayati cerita drama Bukan Cinta Aku ini episod demi episod aku terperasan drama ini serupa sangat plotnya dengan satu drama ni. 5 Jun 2019 2 Julai 2019. Bukan kerana aku tak cinta berkisar tentang jebat seoarang lelaki yang katarsis berdarah campuran melayu cina melalui kehidupan yang sarat dengan sejarah.

Jun 18 2019 Drama Bukan Cinta Aku Lakonan Janna Nick Syafiq Kyle dan Baim Wong sudah mula disiarkan di slot Akasia TV3 bermula 5 Jun 2019 bagi 10. Tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk jatuh cinta. Episod terakhir drama ini berjaya mendapat 800 ribu tontonan dan mencatat rekod tontonan tertinggi bagi.

Antara pelakon yang terlibat dalam dram Bukan Cinta Aku ialah. Posted on May 22 2022 by admin Categories Videos.


Bukan Cinta Aku 2019 Episod 1 Youtube


Bukan Cinta Aku 2019 Episod 11 Youtube


Biodata Aishah Azman Pelakon Drama Bukan Cinta Aku Iluminasi


Janna Nick Tolak Cinta Syafiq Kyle Pilih Baim Wong Dalam Bukan Cinta Aku Sensasi Selebriti


Drama Dayus Bagi Contoh Tak Baik Netizen Kritik Drama Bukan Cinta Aku


Drama Bukan Cinta Aku Tv3 Myinfotaip


Benda Dah Lepas Biarkan Ia Berlalu Pengarah Drama Bukan Cinta Aku Mengaku Silap Terlepas Pandang Soya Lemon


Farhana Jafri Drama Review Bukan Cinta Aku


Bukan Cinta Aku L Janna Nick Baim Wong Youtube


Biodata Aishah Azman Pelakon Drama Bukan Cinta Aku Iluminasi


Nak Jimat Kos Pun Agak Agaklah Netizen Kantoikan Drama Bukan Cinta Aku Babak Di Indonesia Tapi Berlakon Di Terengganu Hiburan Mstar


Senarai Pelakon Drama Bukan Cinta Aku Tv3 Blog Informasi


Teaser Bukan Cinta Aku New Akasia Otosection


Sinopsis Drama Bukan Cinta Aku Janna Nick Syafiq Kyle Otosection


Nak Jimat Kos Pun Agak Agaklah Netizen Kantoikan Drama Bukan Cinta Aku Babak Di Indonesia Tapi Berlakon Di Terengganu Hiburan Mstar


Benda Dah Lepas Biarkan Ia Berlalu Pengarah Drama Bukan Cinta Aku Mengaku Silap Terlepas Pandang Hiburan Mstar


Drama Bukan Cinta Aku Kantoi Pengarah Buka Mulut


Drama Bukan Cinta Aku Episod Penuh 1 20 Sis Hawa Blog Lifestyle Penuh Infomasi


Biodata Eyka Farhana Pelakon Drama Bukan Cinta Aku Iluminasi

BERITA LENGKAP DI HALAMAN BERIKUTNYA

Halaman Berikutnya